U
l
u
b
i
o
n
e
Ulubione

Regulamin reklamacji i procedura usunięcia treści

Ważne: Zgłaszając błąd zawsze sprawdź poprawność i działanie podawanego przez siebie adresu e-mail. W przypadku błędnego lub niedziałającego adresu e-mail nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować.

  • e-mailem: info@sexchat.pl
  • za pomocą formularza kontaktowego
  • pisemnie, wysyłając na adres:
    • LiveNet, s.r.o.
    • Náprotivná ulica 353/27
    • 930 12 Ohrady, Slovenská republika (odpowiedź wyślemy najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania skargi, reklamacji lub innej sugestii)

Wszystkie skargi dotyczące zgłoszenia treści nielegalnych, nieodpowiednich lub opublikowanych bez zgody zostaną rozpatrzone i w razie potrzeby usunięte w ciągu 24 godzin.

Rozpatrzenie ogólnych skarg może potrwać do 7 dni roboczych. Może to obejmować np. uwagi dotyczące niewystarczającego wsparcia dla użytkowników końcowych itp.

Wszystkie skargi rozpatrujemy rzetelnie, konsekwentnie, uczciwie i - w miarę możliwości - w sposób satysfakcjonujący osobę zgłaszającą.

Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe. Jeśli Twoje zgłoszenie będzie wymagać więcej czasu, z pewnością Cię o tym poinformujemy.

Jeśli masz podejrzenie, że Twoja tożsamość została wykorzystana, ktoś używa Twoich zdjęć i podszywa się pod Ciebie, albo na naszej stronie pojawiły się treści niezgodne z prawem, naruszające przepisy lub opublikowane bez Twojej zgody - skontaktuj się z nami niezwłocznie za pomocą jednej z metod podanych w punkcie I.

Jeżeli Twoje wizerunki lub dane zostały opublikowane na naszej stronie bez Twojej wyraźnej zgody, masz prawo zażądać usunięcia takich materiałów.

Prosimy o podanie wszystkich niezbędnych informacji umożliwiających jednoznaczną identyfikację zgłaszanego materiału. Po otrzymaniu zgłoszenia odpowiedni dział dokładnie oceni, czy dany materiał jest nielegalny lub został opublikowany bez wymaganej zgody osoby zainteresowanej. Jeśli okaże się, że treść jest nielegalna lub opublikowana bez zgody, zostanie ona natychmiast i trwale usunięta z naszej strony. Twoja satysfakcja i ochrona prywatności są dla nas priorytetem.

Abyśmy mogli rozpocząć proces zgłoszenia, potrzebujemy następujących informacji:

  • internetowej ścieżki dostępu do nielegalnych treści (URL, napr.: https://sexchat.pl/contact, najlepiej skopiować z panelu przeglądarki)
  • opisu w jaki sposób dokonano naruszenia (np. treści naruszające regulamin strony, treści chronione prawami autorskimi, bezprawne wykorzystanie danych osobowych itd.)
  • daty i godziny stwierdzenia treści naruszających przepisy prawa;
  • bardzo pomożesz nam w naszej pracy przesyłając aktualny zrzut z ekranu komputera

W przypadku zgłoszenia

  • treści zostaną tymczasowo usunięte z naszej strony internetowej, do rozwiązania przez nas problemu;
  • skontaktujemy się z dostawcą (modelem/modelką) i poprosimy go/ją o przedłożenie niezbędnych certyfikatów i licencji w celu wykazania praw autorskich do prezentowanych treści.
  • Jeżeli dostawca treści (model/modelka) nie będzie w stanie wykazać prawa własności do treści albo licencji, wzgl. potwierdzenia, treści zostaną trwale usunięte.

Przez ten czas będziemy pozostawać w kontakcie z dostawcą treści (modelem/modelką) oraz zgłaszającym, by móc informować obie strony o sposobie rozwiązania sprawy.

Zobowiązujemy się do rozpatrywania i rozwiązywania skarg dotyczących nielegalnych lub opublikowanych bez zgody treści w terminie nie dłuższym niż 24 godziny. Po otrzymaniu zgłoszenia wyznaczony pracownik działu obsługi klienta potwierdzi jego przyjęcie, przeanalizuje sprawę i zapewni usunięcie nielegalnych lub bez zgody opublikowanych treści w wyznaczonym czasie. Każda skarga jest rejestrowana do celów ewidencyjnych i sprawozdawczych.

Jeżeli Twoje konto zostało zawieszone, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w punkcie I. Informację na temat zablokowanego konta można uzyskać wyłącznie na adres e-mail, który podany został podczas rejestracji. Nie udostępniamy stronom trzecim żadnych danych na temat Twojego konta, dlatego ważne jest, by korzystać z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

Potrzebujemy następujących informacji:

  • nazwa zablokowanego konta użytkownika
  • adres e-mail użyty podczas rejestracji
  • dzień i godzina zablokowania konta

Odblokowanie zablokowanego konta możliwe jest wyłącznie na podstawie indywidualnego rozpatrzenia sprawy.

Istnieją różne sposoby doładowania, dlatego ważne jest, aby o wszystkich szczegółach doładowania poinformować nas za pomocą jednej z opcji wymienionych w punkcie I. W razie jakichkolwiek problemów możemy doładować konto ręcznie, tak więc na pewno nie stracisz swoich pieniędzy.

1. Jeżeli wybrałeś przelew bankowy potrzebujemy następujących informacji:

  • numer rachunku, na który wysłałeś przelew
  • numer Twojego rachunku
  • tytuł przelewu
  • datę przelewu
  • kwotę przelanych środków.

Najszybszym sposobem złożenia reklamacji jest zrobienie zrzutu ekranu ze wszystkimi istotnymi danymi tak, byśmy mogli zidentyfikować kwotę, którą przelałeś na rachunek bankowy. Po zidentyfikowaniu transakcji w bankowości elektronicznej Twoje konto zostanie doładowane ręcznie.

2. Jeżeli podczas doładowania skorzystałeś z karty kredytowej,

potrzebujemy następujących informacji:

  • z jakiej bramki płatniczej korzystałeś podczas płatności
  • adres e-mail, który podałeś operatorowi usługi płatniczej
  • dzień i godzina transakcji

Jeżeli otrzymałeś z bramki płatniczej wiadomość e-mail o transakcji zakończonej powodzeniem, prześlij ten e-mail do nas, byśmy mogli jak najszybciej i najdokładniej zidentyfikować transakcję.

3. Jeżeli kupowałeś kredyty przez SMS:

skontaktuj się z nami w ramach jednej z opcji wymienionych w punkcie I i wyślij nam:

  • Twój numer telefonu
  • datę i godzinę wysłania SMS

na podstawie którego możemy sprawdzić, czy doładowanie przez SMS zakończyło się powodzeniem.

Ważne jest, by najpierw dokładnie ustalić z modelem/modelką na darmowym chacie, co chcesz oglądać w płatnej transmisji prywatnej.

Jeżeli model/modelka nie zapewni show o wcześniej ustalonej treści, a Ty nie będziesz zadowolony z otrzymanej usługi, skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w pkt I. Będziemy potrzebowali do tego następujących informacji:

  • nazwa modela/modelki
  • Twoja nazwa użytkownika
  • dokładny opis ustaleń
  • data i godzina prywatnego pokazu.

W ciągu 24 godzin od reklamacji sprawdzimy archiwum, by przekonać się czy:

  • umowa rzeczywiście została zawarta i czy była dwustronna
  • czy umowa nie naruszała regulaminu strony
  • czy model/modelka rzeczywiście naruszył(a) umowę.

Jeżeli warunki te będą spełnione i model/modelka nie wykonał(a) dla Ciebie pokazu według uprzednich ustaleń, zwrócimy Ci kredyt, który wydałeś na ten pokaz.

By uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj

W przypadku innych błędów i niedociągnięć skontaktuj się z nami korzystając z jednej z opcji wymienionych w punkcie I. Będziemy potrzebowali następujących informacji:

  • gdzie pojawia się błąd (URL, np.: https://sexchat.pl/contact, najlepiej skopiować z przeglądarki)
  • jak dokładniejszy opis błędu
  • data i godzina stwierdzenia błędu
  • zrzutu ekranu (kopia aktualnego widoku monitora komputera) - screenshot
  • w przypadku zarejestrowanego użytkownika nazwa użytkownika lub adres e-mail użyty podczas rejestracji

Powrót na początek strony ↑